pátek 13. září 2013

New in #1

Prinášam vám už dlhšie sľubované new in. V Europe v Banskej Bystrici som bola ešte v sobotu, takže tento článok je tu dosť "skoro", ale nevadí.

Čo som si kúpila v sobotu?


Oblečenie: 


Z oblečenia som si kúpila síce len dva kúsky, ale zato som s nimi veľmi spokojná. Prvý "kúsok" je tričko s dlhým rukávom z Terra Novy. Na fotke síce vyzerá, že rukáv je po lakeť, no nieje to tak, rukáv je normálne dlhý. Veľkosť trička je M, ale je také voľnejšie. Môže sa nosiť aj s plecom von a pod to sa ešte nejaké tielko cez zimu môže dať. Stál 15,99 €.


Ďalšia vec ktorú som si kúpila je tento červený sveter, takisto z Terra Novy (tá horná fotka je divná :D). Stál 13,99€.


Kozmetika:

Prejdime na kozmetiku. Z kozmetiky som nutne potrebovala šampón a keďže tento posilňujúci šampón od Elseve bol spolu s balzamom v super akcii, hneď som ho zobrala.


Takisto som potrebovala špirálu. V Rakúsku mi mamina kúpila One by One od Maybelline a tú druhú BeYu Curling Star Mascaru našla novú zabalenú v hoteli (moja mamina robí chyžnú v hoteli a takéto veci niekedy nechávajú namiesto tringeltu), tak mi ju zobrala a darovala. BeYu som ešte nevyskúšala ale Maybelline používam a čoskoro bude aj recenzia.


Ostatné:


Okrem toho, že sme s maminou nakupovali sme boli aj v kine na Meste kostí. Film bol super, až na pár detailov. Ako posledné som si ešte kúpila orbitky, ktoré sú už momentálne fuč :D

Nekúpila som si všetko, čo som plánovala, ale som spokojná! A čo vy? Čo ste si naposledy kúpili?

3 komentáře:

  1. Super nákup, hlavne ten prvý pulovrík je cool :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě ten šampón s balzámem, prosím si pak recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Nominovala som ťa na Liebster Award. Princíp je jednoduchý: napíšeš 10 faktov o sebe, zodpovieš 10 mnou položených otázok, pripíšeš svojich 10 otázok a nominuješ ďalších 5 bloggeriek, ktoré majú menej ako 200 sledovateľov. Moje otázky a odpovede, ako aj svoju nomináciu, nájdeš tu: http://fashionnicki.blogspot.sk/2013/09/libster-award.html#more

    P.S.-To tričko Talk Less Smile More je DOKONALE :D Asi si aj ja také kúpim :D

    OdpovědětVymazat