pondělí 2. září 2013

Goodbye Summer, Hello Sweatember!

Prázdniny utiekli ako voda a opäť je tu škola. Väčšina z nás v nej bola už dnes. Včera večer som mala blbú náladu a kvôli začiatku školy som nemohla ani zaspať. Do školy som sa vôbec netešila, prvý deň som si predstavovala katastrofálne, ale celkom to ušlo. Chvalabohu, že prvý deň sme v škole len niečo okolo hodiny. Rozvrh máme tiež v pohode, najmä piatok je dobrý, čo mi vyhovuje. :) Zajtra sme v škole len 5 hodín a prvé dve hodiny máme ešte s triednym, tak fajn.
Inak momentálne som začala chodiť do deviateho ročníka, čomu nemôžem uveriť. Neskutočne rýchlo to ubehlo a za tie roky som sa veľmi zmenila, a stále sa ešte mením. Už teraz mám však z strach z monitora, celkových známok a matiky. Ale na strednú sa teším. Teda, pokiaľ pôjdem tam, kde chcem ísť. Čo dúfam, že áno. :)

Tento článok by som ale chcela venovať najmä tomu, čo tento týždeň môžete na blogu očakávať. Ja vám to tu pekne vypíšem:

- recenziu na jednu skvelú knihu - na akú? nechajte sa prekvapiť :D
- must have (v sobotu pôjdem do Európy v BB, tak približne, čo by som si tam chcela kúpiť)
- new in (pokiaľ si dačo v sobotu kúpim, v nedeľu očakávajte post)
- skvelý recept
- recenziu na kozmetický produkt
- možno niečo naviac! :)

Dúfam, že sa vám posty budú páčiť! :) 

Mimochodom, včera som začala cvičiť podľa tohto kalendára od blogilates. Poviem vám jedno - vážne nenávidím POP HIIT a 2 videá nemám odcvičené (jedno od včera lebo som nestíhala) a keďže mi blbol dneska poriadne net a večer už chuť cvičiť nemám, tak preto tie 2. Zajtra teda musím cvičiť 6 videí + 100 brušákov (brušáky si pridávam sama :D) Najväčšia sranda je, že tie brušáky z toho sú hádam najľahšie a bavia ma najviac. 

No nič, len toľko som chcela. Chcem ísť spať najneskôr o pol jedenástej, a ešte si chcem pozrieť nejaký seriál a nalakovať nechty. Bye ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat