pátek 20. září 2013

Nails Updated #1 - Nude Nails

Rozhodla som sa, že na blog budem dávať moje aktuálne nechty. Je to za účelom väčšej motivácie dodržiavania 101 things in 1001 days (pravidelne si lakovať a vypestovať si nechty), ale aj preto, aby som vám predstavila laky, ktoré som použila, a v podstate, takto bude blog viac aktualizovaný.

Momentálne mám nechty nalakované lakom od Essence z kolekcie Nude & Glam a je to odtieň 02 iced strawberry cream.

nadpis laku bol nechtiac zošúpaný odlakovačom

Lak mám doma už asi rok a lakovala som si ním nechty asi len tretí krát, každopádne vtedy mi moc nesadol a hneď sa mi zošúpal (rozumej, na druhý deň po nalakovaní som už na konci nechta lak nemala). No je pravda, že teraz si nechty lakujem inak a dávam aj viac vrstiev a momentálne som s ním celkom spokojná, pekne drží už druhý deň a má nádhernú farbu, takú telovú až mierne do ružova :) Naniesla som si 2 vrstvy, ale niekde presvitá, no už sa mi nechcelo dávať 3. vrstvu. Lak je rýchlo schnúci. 



Žádné komentáře:

Okomentovat