čtvrtek 19. prosince 2013

Vianočný Ladybox

Ahojte, včera mi prišiel decembrový Ladybox :) Na tento box som bola veľmi zvedavá, keďže je to vianočný box, myslela som si, že bude fakt nadupaný. Čo sa teda skrývalo v tohtomesačnom ladyboxe?


Veľmi som bola zvedavá aj na dizajn krabičky. Novembrová s veveričkou bola vážne nádherná a jedinečná a tešila som sa, čo bude na tejto.. Celá krabička (vrch aj spodok) je červenooranžovej farby a na vrchu sú farebné vianočné gule. Musím sa priznať, že sa mi vrch krabičky až tak nepáči, viac by sa mi páčilo, keby bol vrch krabičky aj spodok inej farby, a nie tej istej. Ale inak je celkom pekná, taká vianočná. Najviac sa mi páči vnútro krabičky.



A prejdime ku obsahu. Box obsahoval 6 plných produktov (čo až tak síce vidieť na ňom na prvý pohľad nebolo), 1 cestovné balenie a 6 vzoriek. Dokopy 13 produktov, čo je čo povedať! 


Najväčší produkt, ktorý zaberal polovicu krabičky je sprchový gél od značky Ziaja s vôňou limetka-citrus. Je to taká svieža vôňa a viac sa mi hodí na jar a leto než na zimu. Na kartičke, ktorá je pribalená, bolo písané, že nám tento sprchový "rozjasní šedé zimné rána". No či rozjasní či nie, ja beztak na zimu preferujem také ťažšie vône ako kokos, mandle, čokoláda a podobne, a nie takéto svieže. Sprchový gél sa však zíde vždy a tento si preto na mňa počká do jari (pokiaľ ho náhodou ešte niekomu nepodarujem na Vianoce).


Ďalším plným produktom bol očný tieň. Tento výrobok bol personalizovaný. Mám v dotazníku označené, že chcem aj farebné tiene, aj nenápadné hnedé, telové. Normálne by mi tento sivo-modrý tieň nevadil, avšak ja nemám veľa tieňov a medzi tými tieňmi, ktoré vlastním je už presne takáto istá modrá farba... Takže to ma celkom naštvalo :D Teraz by ma skôr potešil hnedý tieň, tých aj keď je veľa, tak sa dajú využiť na viac spôsobov.. No nevadí... Niekomu ho darujem alebo ho ešte niekedy využijem, keďže je to čisto prírodný produkt.


Ďalší plný produkt bol texturovací lak od značky Jordana. Ja som dostala červený. Dúfala som, že dostanem  fialový, ale hlavné je, že som nedostala žltý :D Som rada, že lak je taký veľký, má 15 ml. Takže pokiaľ predčasne nevyschne, tak vydrží dlho :)


Ďalej tu máme dezinfekční gél od Anatomicals, ktorý sa vždy hodí a hneď putuje do mojej tašky. Takýto gél som si chcela už dlhšiu dobu kúpiť, predsa len, zíde sa vám to, keď si potrebujete umyť ruky a umývadlo nemáte na dosah vašej ruky (pekný rým, že ? :D)


Štetec s logom LB bol aj v nápovede. Konkrétne je to štetec na očné tiene. Bola som naň veľmi zvedavá, či bude kvalitný či nie, avšak našťastie z neho žiadne štetinky nevypadávajú, takže som spokojná :) Navyše je v krásnych ladyboxových farbách...


Posledným plným produktom boli tieto sušienky (ale to sa ani neráta, keďže to bolo jedlo :D). Už som ich stihla aj zjesť a zas až tak moc mi nechutili...

Jediné cestovné balenie, ktoré ladybox obsahoval je od značky.... Palmer´s. Áno, opäť Palmer´s. Toto je môj 3. ladybox a Palmer´s som mala v prvom, potom viem, že ešte bol predtým asi 3 krát... Takže toto je už asi piata krabička, v ktorej Palmer´s je. To by mi ani moc nevadilo, že je tam niektorá značka až tak často (aj napriek tomu, že by mali byť v boxe vždy nové značky), ale vždy sú tam len spevňujúce maslá/mlieka pre suchú pokožku,.. Nemôžem si pomôcť, už mi to príde všetko na jedno kopyto. Viem, že niektorí dostali nejaký trblietkavý krém, no ja som dostala opäť nejaké maslo a ani neviem, či to vôbec využijem... Ja tam Palmer´s už vidieť nechcem.


Keď už som pri Palmer´s...v boxe boli aj tieto dve vzorky. Obidve maslá/mlieka/whatever už v LB boli. Cestovných balení a vzoriek od tejto značky majú na sklade LB fakt neúrekom...

Tak a prejdime k tým najlepším vzorkám, alebo lepšie povedané, k vzorkám, ktoré ma potešili najviac (no ešte viac by ma potešili keby boli v plnom balení). Sú od značky Natura Siberica. Prvá vzorka je spevňujúca maska pre všetky typy pleti (masky ma proste bavia) a druhá je krém na ruky. Natura Siberica je prírodná značka, využíva len čisto sibírske oleje a divoko rastúce rastliny. Teším sa, až ju vyskúšam.


Posledné dve vzorky sú od značky Mixa. Túto značku som neskúšala. Zo vzoriek som nijak ohúrená nebola, no vyskúšam a uvidím a možno si aj značku obľúbim. Opäť sa jedná o krémy (ktorých je v tomto boxe až príliš) - miniatúrny pleťový krém a už o poznanie väčšia vzorka telového mlieka.


To je všetko. Priznám sa, že na prvý pohľad sa mi až tak obsah krabičky nepáčil, no keď som si produkty bližšie pozrela tak som bola celkom spokojná, aj keď sa určite nejedná o najlepšiu krabičku.. Proste neviem.. Mne tam asi chýbal nejaký väčší dekoratívny produkt, ktorý tam mohol byť namiesto tých vzoriek Palmer´s a kľudne aj tých sušienok... Takto mi to prišlo asi až moc prekrémikované :D Ale som spokojná... Čo vy?


2 komentáře:

  1. ladybox som chcela mamine kúpiť na vianoce, ale teraz som aj rada, že som ho nekúpila. veľmi ma tie produkty nezaujali :/
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla vzorky Natury Sibericy úplně stejné a taky mě mrzelo, že toho od nich nebylo víc... a ten modrý stín je pěkný, i když mně by asi neslušel. Kdyby byl víc do fialova, to by se mi líbil hodně.

    OdpovědětVymazat