neděle 22. prosince 2013

Christmas wishlist

O dva dní tu máme Vianoce a je najväčší čas sa s vami podeliť o môj vianočný wishlist :)
Dopredu vás chcem ale upozorniť, že beztak všetko zo zoznamu nedostanem, je to proste skôr len taký inšpiratívny zoznam, z ktorého Ježiško vyberal. :)

Christmas wishlist

1. Mobil - dostanem určite. Je to taký najhlavnejší darček, každý rok dostávam na Vianoce nejakú elektroniku (alebo proste niečo väčšie, aj bicykel napr.) (minule som dostala čítačku Kindle 5, predminule zasa mobil Nokiu 500 - a už sa neviem dočkať, ako sa jej tohto roku zbavím (Nokie) :)))). Mala som 3 mobily, tento nový bude môj 4, a poviem vám, Nokiu už NIKDY VIAC (keďže tie 3 mobily boli práve značky Nokia, a táto značka je sama o sebe v tejto dobe veľký shit). Naschvál som nenapísala presne aký (aj keď je na obrázku iphone), pretože si ešte niesom istá, aký presne dostanem. Kupuje mi ho mamina a keďže som sa nevedela rozhodnúť medzi iPhonom 5s a Samsungom Galaxy s4, tak to nechávam na nej. Vždy som ale chcela iPhone, mama to aj vie, takže na 80% to bude on.


2. Tangle Teezer - asi nedostanem (aj keď po ňom už dlhšiu dobu pokukujem, tak raz si ho určite kúpim!), tak mi postačí aj obyčajná avšak kvalitná kefa na vlasy. Vlasy si češem už dlhšiu dobu len hrebeňom (mám síce aj kefu, ale tá je nekvalitná a pri česaní vlasov z nej vypadávajú guľôčky), takže kefu (najlepšie Tangle Teezer) na moje dlhé vlasy proste potrebujem.

3. Sada štetcov - by ma neskutočne potešila. A keď nie celá sada, tak aspoň kvalitný, jemný štetec na make-up, z ktorého nevypadávajú štetinky.

4. Starbucks hrnček - po hrnčeku s logom Starbucksu túžim už veľmi dlho a ja verím, že mi ho Ježiško donesie O:)

5. Obal na Kindle - už som vám spomínala, že vlastním čítačku Kindle 5.. a pokiaľ si nechcem v kabelke pri cestovaní čítačku doničiť (už mám na nej nejaké 2 minijatúrne škrabančeky, a ani neviem prečo, ale vadia mi, aj keď by mi vadiť nemali :D), tak potrebujem na ňu pekný kožený obal.

6. Oblečenie a doplnky - na Vianoce dostávam každý rok (to asi každý), je to proste taká klasika... Mňa by najmä potešil pekný kabát, kožené vybíjané rukavičky a nejaký takýto zlatý náhrdelník... :) No celkovo, poteším sa hocičomu.

7. Kozmetika - z dekoratívky by ma potešil kvalitný rúž, korektor a laky na nechty, zo "starostlivej" kozmetiky zasa maslo z The Body Shop alebo tekutá maska na tvár.

8. Kniha, cd či dvd...

Samozrejme, nie všetko, ako som už na začiatku článku spomínala :) Mám síce čítačku, no niektoré série si proste musím chcem dokúpiť. Takže knižka by ma potešila Rekviem - záverený diel trilogie Delírium od Lauren Oliver. CD zasa Midnight Memories od 1D, Native od 1R alebo nový album od Aviciiho. Síce mám najmä Midnight Memories vypočuté a stiahnuté v mobile celé, ale originál je originál, a zbierka je zbierka :)

Čo by ste pod stromčekom chceli nájsť vy? :)

3 komentáře: