sobota 7. prosince 2013

Winterlicious TAG

Historicky prvý tag na tomto blogu. Rozmýšľala som najprv, že tu dám Sweather Weather tag, ale je už december, je po mikuláši a vianočná atmosféra je naozaj všade, nakoniec som sa rozhodla pre tento zimno-vianočný TAG. Nehovorím, že tu tagy budú bývať často, to určite nie. Avšak raz za čas sa tu nejaký objaví. Nechcem mať blog len o kozmetike a móde, takže ho treba spestriť aj inými vecami.


1. Obľúbený zimný lak na nechty?

Ak mám vybrať jeden, tak to bude určite červený. Ten je proste klasika a najmä k zime, Vianociam a aj jeseni podľa mňa neodmysliteľne patrí. Ďalej sa mi k zime hodia a takže aj používam nude laky, biely lak, tmavé laky ako napríklad čierny alebo nejaké trblietkavé (strieborná, zlatá, tmavozelená).  Ako som už povedala, krikľavým farbám ako je zelená, žltá či oranžová sa v zime vyhýbam, tie sa mi viac hodia na jar alebo leto. Keď už nejaké farebné, tak také pastelové jemné odtiene ako je napríklad staroružová. 

2. Obľúbený zimný produkt na pery?

Jednoznačne balzam na pery. Mám celkom dosť balzamov na pery, no momentálne najradšej používam Cocacola Cherry Lip smacker, na ktorý som aj písala recenziu TU.

3. Kúsok oblečenia, ktorý nosíš najviac?

Ja ani neviem :D Oblečenie sa snažím striedať. Možnože moje nové teplučké čižmy :)

4. Najviac nosený kúsok doplnku?

Jednoznačne beanie Paris z Tally Weijl. Na blogu ste ju už mali možnosť vidieť v November Favorites. Milujem čiapky, najmä takéto s nápismi. V zime ale nosím často aj šály a šatky..

5. Obľúbená vianočná vôňa sviečky?

Jablko-škoricová a vanilková. Zaujali ma aj sviečky od Yankee Candle s vôňou vianočného pečiva, ale keďže tieto sviečky nemám tak netuším, či voňajú naozaj tak pekne :)


6. Obľúbený zimný nápoj?

Ráno káva Nescafé 3 in 1 a večer čaj jablko-škorica alebo lesné plody s medom od Popradský čaj a Teekanee :)

7. Najobľúbenejší vianočný film?

Vianoce by som si určite nevedela predstaviť bez filmov Mrázik a Sám doma. Tie sú proste naj! :) A ešte aj Perinbaba a Popoluška :)

8.  Obľúbená vianočná pesnička?

Vianočné pesničky až tak nepočúvam. No ak mám nejakú vybrať, tak asi Last Christmas cover od Cascady.

9. Obľúbené vianočné jedlo?

Čo sa týka priamo štedrej večeri, tak mám najradšej opekance s makom. Na tie sa vždy teším. Ďalej zbožňujem aj našu vianočnú kapustnicu. Z koláčov mám zasa rada linecké, alebo ešte banánovú roládu a banán v čokoláde. Keď už som pri banánoch, tak z ovocia mám v zime najradšej mandarínky. Milujem, keď po nich potom vonia celá izba :)

10. Obľúbená vianočná dekorácia?

Priznám sa, že ja si izbu nijak nezdobím.. Ak sa sviečka počíta za dekoráciu, tak potom asi sviečka :D

11. Čo je na prvom mieste na tvojom zozname pre Ježiška?

Nový mobil. Nevedela som sa rozhodnúť medzi iPhone 5s a Samsung Galaxy S4. Tak som nakoniec nechala "Ježiška", nech ma  prekvapí, ktorý z týchto dvoch to bude :) Aj keď ja som vždy chcela vlastniť iPhone a stále ho nejak upredňostňujem (a Ježiško to aj vie), zasa naopak, Samsung má širší displej, čo mi príde na jednej strane veľmi výhodné napríklad pri písaní sms-iek, alebo pri chatovaní, ale na druhej strane sa aj preto horšie drží v jednej ruke. 


12. Aké sú tvoje plány na zimné prázdniny?

Mám možnosť stráviť Vianoce aj Silvestra v Rakúsku (pravidelní čitatelia môjho blogu asi už vedia, že vo Viedni mám maminu, a aj krstnú, ale tá je zasa v Parndorfe). Ešte neviem, či bude mať mama na Vianoce voľno, ak ho mať bude, tak Vianoce strávim doma, ak nie, pravdepodobne pôjdem ku nej. No Vianoce by som najradšej strávila doma spolu s mamou aj so starkými. Avšak na Silvestra chcem byť jednoznačne vo Viedni, ten ohňostroj, tá atmosféra a proste ešte som nikdy nebola na Silvestra v meste, nie to ešte v takomto obrovskom. Neviem sa dočkať :)


5 komentářů:

  1. Hezký tag, dobře se čte ;-) Sám doma je super, ale Mrazíka nesnášim :-D

    OdpovědětVymazat
  2. hezký tag pozri si prosím
    http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo by nemiloval svíčky a zvláště Yankee Candle :-)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný tag! :) půjčila jsem si od tebe otázky tak si kdyžtak přečti i ten můj. :)
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/2013/12/winterlicious-tag.html

    A rozhodně tě hodlám sledovat! Máš moc hezký blog. Klidně mě sleduj i ty. Budu ráda ♥

    OdpovědětVymazat