středa 16. října 2013

New in from last week

Prinášam vám new in z minulého týždňa, ktoré som vám včera sľúbila :)

Vecí je celkom dosť, takže to rozdelím na "skupinky" oblečenie, kozmetika, doplnky a ostatné.

Oblečenie:

Momentálne chodím do 9.ročníka na ZŠ a ako každý rok si absolventi dávajú spraviť tričká, dali sme si aj my. Bohužiaľ, keď prišiel do našej školy pán z firmy, ktorá takéto tričká vyrába, tak som bola akurát chorá a nemohla som vyjadriť svoj názor. Čo až tak nevadí, lebo tričko nieje až také zlé, vlastne ono sa mi aj páči, no keď mi hlavne spolužiaci hovorili, že namiesto bielej potlače mala byť ružová potlač (ja som si predstavila takú neónovú, ktorá by aj na modrej bola výrazná), bola som nadšená viac. Tričká by boli veselšie. Nakoniec vybrali bielu farbu. Teraz mi prídu také... obyčajné. Dúfam, že viete ako to myslím :D Tiež mi trochu príde odveci ten citát, ja by som zvolila skôr niečo o škole. Napr. "Pochopil som, že aj pochopiteľné sa dá nepochopiť" :D No mohlo to dopadnúť aj oveľa horšie, takže za takéto tričko som rada. A hlavne, že máme nejakú pamiatku, no nie?


absolventské tričko • 9,90

na fotkách vyzerá tričko trochu svetlejšie, inak je to kráľovská modrá

Ďalšia vec je tento čierny peplum top z Terra Nova. Kúpila som ho v BB. Stál len 5,99. Poslednú dobu sa mi tento trend dosť páči, čiže keď som toto tričko videla za túto super cenu, neváhala som. Bohužiaľ nemali moju veľkosť M, ale to ma neodradilo od kúpy, išla som si vyskúšať L, ktoré mi je celkom dobré a brala som ho. Ospravedlňujem sa za divnú fotku, ale musela som ju upraviť, keďže foťák mi to odfotil dosť svetlo, neviem prečo.

peplum top • Terra Nova • 5,99

Opäť tričko, opäť z Terra Novy, opäť za 5,99, opäť z Bystrice ale z iného dňa. Tričko má inak krátky rukáv. Moc sa mi páči to srdce s leopardím vzorom.

tričko • Terra Nova • 5,99

Od tričiek prejdime do trochu iných vôd. Avšak stále ostávame pri Terra Nove (:D áno, tento obchod určite môžete očakávať v pripravovanom článku Favorite shops :D), kde som si kúpila aj tento úžasný svetrík so znakom mieru. Na dotyk je neskutočne jemnučký, presne taký som chcela. Nieje nejak voľný, je normálny (na mne voľné svetre vyzerajú katastrofálne), takže o to lepšie. Absolútne som si ho zamilovala! :) Na sebe som ho síce ešte nemala, lebo si ho nechcem zničiť, počkám si do začiatku novembra. Stál 29,99€.

sveter • Terra Nova • 29,99€

To hlavné čo som si chcela minulý týždeň kúpiť bola zimná bunda, džínsy a čižmy. Kúpila som si ale len bundu. Chcela som nejakú svetlejšiu (rozmýšľala som najmä o bielej, modrej a krémovej). Zvíťazila krémová. Je z Gate a stála 49.99€. Je naozaj krásna, zapáčila sa mi hneď na prvý pohľad. Fotila som ju v skrini, bola som lenivá ju vytiahnuť, v podstate som ju ani nemala kde zakvačiť poriadne, a nechcela som ju nechtiac poškodiť (:D). Ale myslím, že je ju vidieť celkom dobre. Opasok síce nemá, ale má tam akoby takú "sťahovaciu gumičku".
zimná bunda • Gate • 49,99€

Kozmetika:

Na tejto fotke sú produkty, ktoré už mám akoby overené a keď sa mi minú, opäť si ich kúpim. Pri týchto produktoch vám cenu nenapíšem, keďže mamine (pracuje vo Viedni) som dala úlohu tieto produkty kúpiť, lebo v Rakúsku je drogéria lacnejšia. A napríklad také bebe obrúsky som ešte v žiadnej slovenskej drogérii nevidela, asi tú ani vôbec nie sú. No podľa mňa ide o tie najlepšie odličovacie obrúsky ever.

Na fotke môžete vidieť čistiacu vodu Nivea, odličovacie obrúsky Bebe, jednorázové holiace strojčeky a odlakovač.
drogéria Bipa

Ďalšie veci z drogérie sú púder Astor Anti Shine Mattitude a štetec iQ. Štetce na nechty a balzam Cocacola Cherry je z Claire´s. Všetky veci mi opäť kúpila mamina, takže presnú cenu neviem, jedine že štetce na nail art stáli 4,95€.
drogéria Bipa • Claire´s

Doplnky:

prsteň • House • 2,49€
náušnice • Gate • 2,49€

Hm, neviem, či to mám zaradiť tu.... ale vlastne aj dáždnik je nejaký módny doplnok, ktorý využívame, nie ? :D Kúpila som si ho ešte koncom augusta v Primarku vo Viedni, no dostal sa ku mne až teraz (keďže trepať takýto veľký dáždnik s ďalšíme x kuframi a taškami je dosť náročné), no rozhodla som sa ho vám ukázať. 


dáždník • Primark 
´
Ostatné:

Konečne posledná vec (zabralo mi napísať tento článok). Je to kniha Indigové kozlo, tretia časť spin-off série Vampire Academy, Pokrevní pouta. Mám síce čítačku Kindle, no túto sériu si plánujem dokúpiť, pretože ju chcem mať doma celú a čakať na ebook sa mi nechce, navyše je to jedna z najlepších sérii, a s tým úplne najlepším mužským fiktívnym charakterom Adrianom. <3
Pantha Rhei

Tak a to je všetko. Čo sa vám najviac páči? Čo ste si naposledy kúpili vy? :)


2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí bílé tričko Strange Heart. Zimní bunda vypadá také moc hezky. Štětečky mají krásnou barvu a deštník vypadá zajímavě ;) Já si naposled koupila celkem dost kosmetických přípravků. Nějaké svetříky a trička a pak mašličky na dárky.. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi páči prsteň z Hausu :3 skvelý nákup :)
    http://stylebeautyfashiontips.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat