pondělí 4. srpna 2014

Croatia diary part 1

Tak, som späť. Z Chorvátska sme sa vrátili v sobotu ráno o štvrtej. Do nášho cieľa, Baška voda, sme prišli ráno okolo pol ôsmej. Cesta bola dlhá, v aute som toho veľa nenaspala, no unavená som ani nebola - asi som bola vytešená z nového prostredia - slnko, more, pláž, mnou neprebádané miesto.. Apartmán sme našli ihneď, trochu sme v ňom pobudli kým sme sa najedli a vybalili. A potom už konečne na pláž!

Východ slnka fotený počas jazdy.


Výhľad z terasy nášho apartmánu. Každé ráno sme na nej raňajkovali. :)


Niekoľko fotiek z "našej" pláže v Baške. Všetky sú z prvého dňa. 






Druhý deň ráno pršalo, takže sme šli autom do neďalekého mesta Split. Pršalo aj tam, no za necelú hodinku sa vyjasnilo. Cestou späť sme aj zastavili kvôli fotkám. Výhľad z cesty na more bol krásny. :)

Selfie musí byť! Aj keď strapatá...


Gýčová fotka palm nesmie chýbať. :D Fotené už na Baške.


V pozadí môžte (okrem mrakov) vidieť aj miestny kostolík.


V pondelok, tretí deň, bolo od rána pekne. Museli sme to využiť a hneď sme sa išli slniť. Na pláži sme strávili takmer celý deň.

Ďalšia gýčová  typická dovolenková fotka - fotka párok. :D

Jedla som aj kukurus...ehm, teda kukuricu. :D


Parasailing, na ktorý som tak veľmi chcela ísť... A aj som bola! Fotky a dojmy budú v ďalšom článku o Chorvátsku.


More za súmraku. 


O Chorvátsku budú články dva, táto prvá časť je tá kratšia. Niektoré fotky sú kvalitnejšie - fotené foťákom, iné zasa mobilom, takže kvalita fotiek nieje rovnaká, no dúfam, že sa vám  páčili a článok ste si užili. :)

3 komentáře:

  1. Krásne fotky a veľmi pekné miesto ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. V Bašce Vodě jsem byla se spolužačkama na střední škole a byla to paráda :). Je tam krásně, máš nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou skvělé, moc se mi líbí.

    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat