sobota 21. června 2014

May Favorites

Už máme za sebou viac ako polovicu júna a ja som stále nepridala favoritov za máj, takže je najvyšší čas.

KOZMETIKA

Z kozmetiky som si tento mesiac veľmi obľúbila tento zlatý bezoplachový kondicióner od Gliss Kur. Vlasy sa po nanesení kondicionéru oveľa ľahšie rozčesujú a vôňa vydrží voňať na vlasoch celý deň.


Vôňa peny na holenie z letnej limitky Balei ma hneď očarila. Zbožňujem vôňu Manga a holenie je pri takej krásnej vôni oveľa príjemnejšie.

OBLEČENIE:

S kamarátkou sme sa ešte v apríli dohodli, že pôjdeme niekedy spolu behať. A nielen preto (cvičím aj doma) som si kúpila kvalitnú športovú podprsenku Nike. A či sme behať šlí? Áno.. dokonca viackrát. Vlastne sme chodili behať celý týždeň  každý večer. Potom pár dní pršalo a chodiť sme bohužiaľ prestali... Celkom mi to aj chýba, behanie ma za ten čas začalo baviť (keď bežíte so slúchadlami v ušiach tak je to samozrejme väčšia sranda). Sama sebe som si však sľúbila, že behať začnem opäť cez prázdniny pri krstnej v Parndorfe a dohodla som sa už aj s maminou, že pôjdeme si zabehať aj vo Viedni, tak sa teším.


Posledným favoritom oblečenia z tohto mesiaca sú moje dlhodobo vysnívané tenisky Nike Air Force 1 white. Mám z nich neskutočnú radosť. Dlho som po nich túžila a konečne ich mám <3.


HUDBA:

Toto sú pre mňa 2 top pesničky tohto mesiaca.



JEDLO:

Máj bol pre mňa v škole dosť náročný... teraz nemyslím učenie, ale konkrétne nervy kvôli príjmačkám. Keďže som monitor nenapísala nad 90%, robiť som ich musela. Hlásila som sa na dve gymnázia v Bratislave (na obidve ma prijali) a keďže to mám zo stredného Slovenska do BA autobusom 4 hodiny cesty, moja zlatá starká mi vybavila týždňové voľno a mohla som byť za ten nepríjmačkový čas v Rakúsku pri mame a krstnej. Čo spôsobilo aj jedenie čokolády Lindt cez "diétu" (krstná má parádnu zásobu, keďže v obchode Lindt robila). Konkrétne som si pochutnávala najmä na tejto edícii "špeciálnych" príchutí, z ktorej mi najviac chutil Nougat Crunch.
Fotka nieje moja, keďže čokolády doma nemáme, stiahla som ju z internetu.



FILM:

Ako som už kedysi spomínala, filmy často nesledujem.. respektívne nie doma (radšej si pozriem seriál), no do kina zájdem veľmi rada. V máji som bola na Divergencii. Film sa mi veľmi páčil, netuším, či viac ako kniha, ale dosť (čo mi pripomína, že si musím konečne prečítať trojku). Theo ma ako Štvorka veeeľmi milo prekvapil (do tej role sa mi vôbec pred videním filmu nehodil), navyše je to veľký fešák a Shailene je proste super herečka. Odporúčam si ho pozrieť.


SERIÁL:

Devious Maids je seriál, ktorý som si zamilovala od prvého dielu. Začala som ho pozerať koncom minulého leta a odvysielané diely som mala pozreté behom dvoch dní. Je to fakt perfektný letný oddychový seriál od tvorcov Zúfalých manželiek. Nejdem zbytočne písať o čom je, to si môžete prečítať aj TU. Koncom apríla (aj preto je v májových favoritoch) mu začala druhá séria, takže pokiaľ sa nudíte a chceli by ste začať pozerať nejaký kratší (teda novší) seriál, tomuto dajte určite šancu. :)


Tak a to sú moji favoriti za mesiac máj. Akí sú tí vaši? :)


3 komentáře:

  1. Máme mnoho spoločných favoritov ako som si všimla :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  2. tie tenisky sú uplne super :)

    http://fashion-is-my-dope.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. I love this song by 5 Seconds of summer!!
    I'm a beginning blogger, check it out if you can www.shawsy.blogspot.com :)

    OdpovědětVymazat