neděle 4. května 2014

April favorites


Ahojte!
S mojim návratom na blog som sa rozhodla pokračovať v mesačnej rubrike favorites. Mňa osobne tieto články "obľúbencov za mesiac" nielenže baví robiť, ale baví ma ich aj čítať na iných blogoch. Človek sa tak aspoň inšpiruje čo je dobré a čo stojí za vyskúšanie, alebo tam nájde dobré tipy na hudbu, filmy a podobne.

KOZMETIKA:


Sprchový gél Palmolive 

Tento sprchový je skvelý. Z kokosových, vanilkových a čokoládových vôní sprchových gélov a telových masiel pomaly, ale isto prechádzam na trošku sviežejšie jarné vône :) Sprchový gél od Palmolive vo vôni čerešňových kvetov vonia jednoducho úžasne. Pekne pení a aj na pokožke vydrží voniať po umytí ešte dlho. Rozhodne patrí medzi moje favority tohto mesiaca.


Voňavka S.Oliver Original Women

Momentálne moja najobľúbenejšia a najpoužívanejšia voňavka. Vonia jednoducho skvelo, čo viac dodať. A keď ju miniem, pravdepodobne si ju kúpim opäť. :)

OBLEČENIE:

Peplum top


Z oblečenia som tento mesiac veľmi rada nosila tento čierny jednoduchý peplum top z Terra Novy.
Ospravedlňujem sa, že je na fotke taký pokrkvaný, inak sa nedalo. 
Neskôr ma síce ešte napadlo odfotiť ho na sebe, no nakoniec som to nechala takto.

DOPLNKY:


Zlatá reťaz

K peplum topu som najčastejšie ako doplnok nosila túto zlatú reťaz z Primarku. Čierny top pekne oživila. Takisto som ju nosila ku košeliam či k iným jednoduchším tričkám.

Strieborné náušnice

Veľmi rada som nosila aj tieto strieborné náušnice - takisto z Primarku. Nie sú visiace, no aj beztak sú zaujímavé a pritom jednoduché. Veľmi sa mi páči ten "uzlík".

HUDBA:

The Neighbourhood - Sweather Weather


Toto je u mňa pesnička mesiaca. Stala sa z nej moja ďalšia srdcovka. Nieje to samozrejme jediná nová pesnička, ktorá sa mi v apríli páčila (a stále páči), ale nejdem tu dávať ďalších x pesničiek. Vypísať ich ale môžem.. No toto je proste tá naj, ktorá tu musí byť aj vo forme videa. :) Určite si songy, ktoré nepoznáte vypočujte, možno si niektorý zamilujete tak ako ja.

Daft Punk - Instant Crush
Empire of the Sun - Alive
Clear Bandit - Rather Be
Rita Ora - I Will Never Let You Down

FILM:

Friends with Benefits


Nieje to žiadna filmová novinka, myslím, že tento film určite poznáte a väčšina z vás ho už aj videla. No dokým som sa k nemu dokopala ja... :D Ako nadpis filmu hovorí, je to romantická komédia o kamarátoch s výhodami. Už dlhšiu dobu som si ho chcela pozrieť a tak som si ho jednu nedeľu konečne stiahla a pozrela. Nesklamal, páčil sa mi, proste skvelá romantická komédia s mojimi obľúbenými hercami.

KNIHA:

Leaving Paradise


 Je to už moja štvrtá prečítaná kniha od autorky Simone Elkeles a ako celá trilógia Perfect Chemistry, ani Leaving Paradise ma ako kniha nesklamala. A o čom vlastne je?
Maggie, hlavnú postavu knihy, zrazil v opilosti autom brat jej najlepšej kamarátky Caleb. Odvtedy uplynul rok, Caleba predčasne prepúšťajú z väzenia a Maggie sa stále po nehode zotavuje. Maggie s Calebom nič nechce mať, vyhýba sa mu. On jej takisto. Nakoniec ich osud predsa len spojí dohromady... A trikrát hádajte, čo sa tam asi tak bude diať. :D Každopádne, rozhodne to (aleaspoň pre mňa) nieje 5* kniha, no tie 4* som jej na goodreads dala. Avšak beztak je to veľmi pekný romantický príbeh, ktorý sa číta naozaj rýchlo. Plusy a mínusy písať nejdem, no ak by ste chceli knižku zrecenzovať, dajte vedieť :) Má aj druhú časť, v priebehu mája sa do nej pustím. :) Za prečítanie táto kniha stojí.

OSTATNÉ:

Hay Day


Hay Day je farmárska hra pre Android a iOS. Je to v podstate podobné ako Farmville na fb, ktoré som tak rada kedysi hra. :D Avšak je to v mobile. Je to na levely, čo ma veľmi baví. Pretože hry typu Temple Run a Subway Surfers ma skôr či neskôr aj tak omrzia. Tu sa každý level odomkne nový produkt, ktorý vyrábate, či nové zvieratá, ktoré si na farmu môžete kúpiť. Potom tie výrobky predávate. Hra dokáže perfektne zabiť dlhú nudnú cestu v autobuse.

Akí sú vaši favoriti apríla? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat