sobota 30. listopadu 2013

November empties.

Máme tu posledný novembrový deň a ja vám prinášam "November empties". Ide o to, že vám ukážem produkty, ktoré som tento mesiac spotrebovala. Tak poďme na to!

BTW: Stupnicu hodnotenia nájdete na konci tohto článku :)


 1. Osviežujúca čistiaca pleťová voda Nivea


Pleťová voda je pomerne lacná a veľmi dobrá. Som s ňou spokojná, je to už niekoľké balenie a zatiaľ ju nemienim meniť. Vyhovuje mi vo všetkých smeroch.
Hodnotenie: 5/5

2. Antiperspirant Nivea Double Effect White Senses (výťažky z avokáda)


S týmto antiperspirantom som spokojná nebola, na oblečení zanechával mokré fľaky.. Jedine sa mi páčila vôňa, ale tá je vedľajšia. Nekúpim viac!
Hodnotenie: 2/5

3. Odličovacie obrúsky Bel s aloe vera


Obrúsky neboli zlé, no určite to neboli ani tie najlepšie, ktoré som vyskúšala. Najlepšie sú podľa mňa obrúsky od Bebe, ktoré som na Slovensku bohužiaľ nemohla zohnať. Tie mi vyhovujú najviac, pretože sú najmastnejšie a nemajú nejakú výraznu parfumáciu. Tu mi zo začiatku trochu vadila vôňa, no neskôr som si zvykla. Pokiaľ nebudem mať v zásobe obrúsky Bebe, budem používať určite tieto, keďže sa podľa mňa oplatia oveľa viac než Nivea, či Garnier, ktoré sú aj drahšie.
Hodnotenie: 4/5

4. Skin 79 Honey Moisture Mask Sheet


Túto "plátenkovú" masku mám z ladyboxu. Bola to zaujímavá skúsenosť, keďže takúto masku som ešte nemala, no nijaké zázraky sa po nej nekonali a keďže bola len na jedno využitie, tak si ju znova nekúpim.. Aleaspoň nie túto medovú. Bolo v nej 20 ml, ktoré by som normálne využila na viackrát, než len na jedno použitie.
Hodnotenie: 3/5

5. Vzorka Palmer´s spevňujúce telové mlieko


Je takisto z októbrového ladyboxu. Neviem.. moc mi teda nejak extra nevoňal, teda lepšie povedané, na jeho dosť výraznú divno "čokoládovú" vôňu som musela mať náladu... a vzorka spevňujúceho telového mlieka nič nespevní.
Hodnotenie: 2/5 (aby som nebola veľmi zlá)

6. Vzorka SteamCream


Z krému mám celkom rozporuplné pocity. Nechcem tu o ňom veľa písať, keďže pripravujem recenziu, dočítate sa o ňom viac v nej.
Hodnotenie: 3/5

Stupnica hodnotenia:

5/5 - s výrobkom som maximálne spokojná, určite ho kúpim znova (pokiaľ ho už nemám v zásobe)
4/5 - veľmi dobrý výrobok, no momentálne skúšam iný, aj keď niekedy si ho ešte pravdepodobne kúpim
3/5 nijak ma neočaril, no nijak mi ani nevadil
2/5 s výrobkom som nebola spokojná
1/5 zlé vo všetkých smeroch, určite nekupovať!

Čo ste tento mesiac spotrebovali vy?

6 komentářů:

  1. Ja som bola spokojná s antipespirantom od Nivei Stress portect pekne voňal a nezanechaval mi žiadne škvrny planujem si ho ešte kupiť niekedy:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja celkovo nemám rada antiperspiranty do nivei, príde mi, že majú veľmi silnú vôňu a vôbec neúčinkujú tak, ako ostatné, rovnako aj antiperspiranty od FA. ak ti môžem nejaké doporučiť, tak jednoznačne rexona a dove :)

    OdpovědětVymazat
  3. tie obrúsky plánujem vyskúšať už veeľmi dlho, len sa neviem rozhodnúť či sa oplatia, každý hovorí niečo iné :D
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  4. Great products, dear. I've tried the first two. :)

    keep in touch,
    J
    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Fantastic information. I previousally to spend alot of my time boating and being involved in sports. It was possibly the most memorable time of my past and your post somehow brought back me of that. Cheers
    jeux de ninja

    OdpovědětVymazat