úterý 27. srpna 2013

Welcome!

Vítam vás na mojom blogu. Volám sa Nikola, ale na blogu budem používať prezývku Lexie. Som z jednej malej dediny na strednom Slovensku. Poslednú dobu som mala veľkú chuť založiť si osobný blog, tak som sa nakoniec odhodlala a spravila to. Nie je to však môj prvý blog, s blogovaním mám skúsenosti už pár rokov dozadu, mala som už niekoľko blogov.
Každopádne, čo budem na tento blog pridávať?
Občas sem pridám nejaký post o tom, čo sa deje v mojom živote, zoznamy ako new in či must have, recenzie na beauty produkty, ale aj knihy či filmy, rôzne rebríčky, možno aj fotky. Čiže také random posty. A keďže zbožňujem módu, tak príspevkov o móde tu bude asi najviac. :)
Ako často budem na blog prispievať? To záleží podľa nálady a času. Ale keďže ja veľmi rada blogujem, bude to dosť často, možno aj denne. ;)
Dúfam, že si to tu časom obľúbite a budete sa sem radi vracať. :)

Lexie

Žádné komentáře:

Okomentovat